DARK İle Zaman Yolculuğuna Çıkmaya Hazır Mısınız?


  Yeni yazımızdan merhaba! Herkesin bu aralar çok konuştuğu -hakları var- Netflix dizisi ve Alman yapımı (Alman Stranger Things diye de anılıyor) Dark hakkında konuşmak istiyorum bugün. Biraz bilgilendirmeli, biraz da konusundan bahsederek, spoilersiz bir şekilde konuya giriyorum.
   Dizi, Winden isimli bir Alman kasabasında geçiyor. Kasaba bir nükleer santralin yanında. Köyde herkes birbirini tanımakta. Dizi 2019 yılında geçiyor. Hikaye iki çocuğun kaybolmasıyla başlıyor. Bu gelişmenin ardından kasabadaki dört aileye dair gizli kalanlar ortaya çıkmaya başlıyor. Bu insanların aralarında çok farklı bir ilişki olduğu ortaya çıkıyor. İşin içine zaman karmaşası da ekleniyor ve ortaya ilgi çekici ve değişik bir hikaye çıkıyor.


 
Dizinin IMDB puanı 8.8 ve İngilizce dışında bir dilde en çok izlenen dizi olmuş. Bu da çok başarılı bir dizi olduğunun göstergesi. Zaman yolculukları zaten her zaman ilgimi çekmiştir ve bu konulara her zaman ilgi duyarım. Bu yazıyı okuyanların da bu yüzden buraya geldiklerini biliyorum :)
 
 
 
Bilim kurgu olmasının yanında gerilim ve biraz da korku öğeleri barındırıyor Dark. Biraz işleyişi ağır gibi gelse de dizinin gidiş hızını bence çok iyi ayarlamışlar. Olaylar tam olması gereken noktalarda gelişmeye başlıyor ve homojen bir şekilde serpiştirilmiş. Zaten önemli olan da bu :)
 
 
 
Stranger Things'i izlediyseniz bu dizi ondan biraz daha adı gibi Dark, yani koyu bir atmosferde geçmekte çünkü dizinin tarzı bu. Olaylar çok şaşırtıcı olduğu için dizi ışık hızında geçiyor.

Bu arada hatırlatmak istiyorum, yeni sezon 2018 sonlarında bekleniyor. 2. sezon yolda yani :) Fragmanını izlemediyseniz onu da paylaşıyorum. Beyin fırtınalarına hazırlanın! İyi seyirler!


 
 
 





 
DARK İle Zaman Yolculuğuna Çıkmaya Hazır Mısınız?  DARK İle Zaman Yolculuğuna Çıkmaya Hazır Mısınız? Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 21:11 Rating: 5

15 yorum:

  1. Ben de bu hafta sonunı "Dark" hafta sonu yaptım. Stranger Things'i andırıyor ama ben daha 2. bölümdeyim. Belki ilerledikçe farklı konulara yönelebilir.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Stranger Things'den ayrılan baya yönü var. Ben de izledikçe farkettim. İyi seyirler :)

    YanıtlaSil
  3. Bu tarz diziler gerçekten ilgimi çekiyor ama yakın zamanda şehir değiştirdik ve yeni taşındığımız yerde internet altyapısı olmadığından evde internetimiz yok artık . 😔 Bu diziyi şimdilik izleyemeyeceğim . Ama çok merak ettim . 😂😂 Nasıl izlerim acaba diye düşünmeye başladım . Tanıtım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa zamanda izlemeniz dileğiyle :)

      Sil
  4. İlk önce Stranger Thinks'i bitireyim de buna da zamanı gelince bakarım diyelim. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Selam!!! Mail adresinizi bulamadım burdan yazayım bende :) Mimlendiniz ^-^ Yapmak isterseniz bloğuma beklerim :) Sevgiler <3
    ruhsa.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. Mail adresimiz nazlimerveborku@gmail.com :)

    YanıtlaSil
  7. Bilim Kurgu filmlerini çok sevmiyorum açıkçası. Ben daha çok komediciyim :D

    YanıtlaSil
  8. I haven't seen this series, it seems interesting . i will watch .
    Thanks for following me on G+. I am also following you on G+ and GFC. Hope you follow me back on GFC and Bloglovin. Be in touch.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    YanıtlaSil
  9. Bu dizi son zamanlarda sürekli önüme geliyor, sanırım en sonunda bir gözatacağım. Teşekkürler öneri için. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. Ben merak ettim şimdiii... :)

    Ben de beklerim bloguma, sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bende Dark izleyeme yeni başladım diyebilirim. Henüz 4. bölümdeyim. Ve diğer Netflix dizileri ile birlikte birer bölüm olarak izliyorum. Dark izlemeden önce Stranger Things dizisinede bir göz atmıştım onuda yakın zamanda izlemye başlarım.
    Kişisel blogum : www.mustafaalniak.net
    İkinci blogum : www.kafeinliyiz.biz

    YanıtlaSil
  12. Dark dizisi yorumu için teşekkürler.Netflix'te yayınlanan reality show ve belgeselleri daha çok seviyorum.

    Netflix Queer Eye ve RuPaul Drag Race hakkındaki denemelerimi okumanızı öneririm.
    https://forestofnoreturn.blogspot.com

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.