A Wrinkle in Time - Fantastik-Bilim Kurgu Kitap Önerisi

 
Merhaba arkadaşlar :) Sizlere bir fantastik-bilim kurgu kitabı önerisinde bulunmak istedim bugün. Geçtiğimiz günlerde Akmar Pasajı'nda İngilizce kitap arıyordum. Bu kitabı beğendim ve almak istedim. Bugün ise kitabı okurken birden aklıma 'acaba bu kitabın filmi var mıdır?' diye bir fikir geldi ve internetten araştırdım. Gerçekten de önümüzdeki yıl sinema filmi çıkıyormuş! Bunu gördüğümde çok sevimdim tabii, çünkü kitabı beğendim.  Benim için bir diğer güzel yanı da kitabı okurken kafamda canlandırdığım bazı olayların neredeyse birebir aynısını fragmanı izlediğimde görmek beni çok şaşırttı ve mutlu etti :)
 
Konusu ise şu şekilde (Beyazperde.com'dan alıntıdır.)
 
Film bilim adamı olan babalarının kaybolmasının ardından onu bulmak için yolculuğa çıkan Meg Murray, dahi kardeşi Charles ve arkadaşları Calvin'in maceralarını işleyecek. Bu macerada küçük çocuklar uzaydan paralel evrenlere kadar pek çok yeri ziyaret edecek.
 
 
 
Filmde önemli oyuncular da oynuyor tabii ki. Chris Pine, Reese Witherspoon, Oprah Winfrey gibi isimler yer alıyor. Yapımcılığını ise Disney üstlenmiş.
 

 
 
 
Filmin fragmanını da paylaşmak istedim. Bu linkten izleyebilirsiniz :)
 
 
 
Yeni yazılarda görüşmek üzere!
 
 
 
 

A Wrinkle in Time - Fantastik-Bilim Kurgu Kitap Önerisi A Wrinkle in Time - Fantastik-Bilim Kurgu Kitap Önerisi Reviewed by Nazlı-Merve Börkü on 10:12 Rating: 5

3 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.